وَلَوْ تَرَىٰ إِذْ یَتَوَفَّى الَّذِینَ کَفَرُوا الْمَلَائِکَةُ یَضْرِبُونَ وُجُوهَهُمْ وَأَدْبَارَهُمْ وَذُوقُوا عَذَابَ الْحَرِیقِ


و اگر ببینی کافران را هنگامی که فرشتگان (مرگ)، جانشان را می‌گیرند و بر صورت و پشت آنها می‌زنند و (می‌گویند:) بچشید عذاب سوزنده را (، به حال آنان تأسف خواهی خورد)!



سلام، امام علی (ع) گفته ای دارن من با به یاد آوردنش مو ب تنم سیخ میشه فرمودن" من هرچیزی رو میبنم قبل از دیدن خود اون، خدا را میبینم" بله،... همهء اطراف ما پر از معجزات الهی و آفریده های اون هستن، طاووس این پرندهء زیبا و چشم نواز و... یدونه مورچه دیدم پیش خودم فکر کردم این به این ضرافت و سبکی چطور راه میره و میدونه باید چیکار کنه؟! واقعاً جز قدرت بی انتهای خداوند؟ (کسی اینو خلق کرده؟)

نه... نه... نه... ب وضوح میشه خدا رو در هرچیزی دید فقط باید چشای دلتون رو (با چشاتون) باز کنید...

کافر که با کاراش اینهمه فساد و...میکنه و خرابی به بار میاره به بدترین عذاب های ممکن که حتی تصورش واسه ما سخته عاقبت دچار خواهد شد و چ بد جایگاهیه... از دید ما مردم عادی خیلی چیزها و کار ها پنهانه کارای خیلی زشت، زشت تر و بیرحمانه تر از اونچه فکر کنیم... من بشخصه دوست دارم عذابی ک میکشن رو ببینم تا این دلم خنک شه ولی باز با این وجود میدونم به حالشون تاسف میخورم چون اینم میدونم ک چ عذاب های دردناک و پیچیده ایی خواهند داشت!