وَاعْلَمُوا أَنَّمَا أَمْوَالُکُمْ وَأَوْلَادُکُمْ فِتْنَةٌ وَأَنَّ اللَّهَ عِندَهُ أَجْرٌ عَظِیمٌ


و بدانید اموال و اولاد شما، وسیله آزمایش است؛ و (برای کسانی که از عهده امتحان برآیند،) پاداش عظیمی نزد خداست!



سلام دوستان... من یک عقیده دارم دنیایی که قدرت خدا سر تا سر اون مثل بارون جاریه و همه رو در بر گرفته مثل یک هزار تو هر لحظه و هر روز امتحان های کوچیک و بزرگ داره که همه ما در هر جایی هستیم نتیجه رد شدن از مسیریه که خودمون انتخاب کردیم مثلا فک کنید یک جوون به یکی از انتخابای مهم خودش میرسه و اون سیگار کشیدن یا نکشیدنه (ادامه راه نکشیدن خوب و ادامه راه کشیدن بد هستش).

هرچند حتی اگر مسیر بد رو انتخاب کنه میتونه خودشو با زحمت بیشتر به راه خوب و مستقیم بکشونه ولی اگر باز و باز و باز از امتحان ها سربلند بیرون نیاد و مسیر غلط رو انتخاب کنه توی پیچ و تاب زندگی اونقدر سردرگم میشه ک فقط خدا کمکشون کنه.

این آیه به ٢ تا از مهمترین امتحان ها اشاره کرده "اموال و اولاد"... یخورده دقت کنید میبینید زمان زیادی از زندگیتون رو با این ٢ سپری میکنید از اموالتون در راه خیر و شر استفاده میکنید و در فضای خانواده همش با زن و بچه هستید... بله دین ما با ازدواج کامل میشه، خود بنده ک ١٠م فروردین امسال عروسیم هستش باید خیلی مراقب باشم و باشم و باشم... خدا به هممون کمک کنه انشاالله شما با کمک خدا ازدواج موفقی داشته باشید. یا حق