🌕 ما در دنیا آمده ایم تا راه آسمان را دریابیم آمده ایم تا خدا را بپرستیم و اطاعت کنیم. هیچ تعصبی وجود ندارد جز اطاعت محض از خدا حتی اگر بر خلاف عقل یا احساسمان باشد. کشتن فرزند کاریست که بر خلاف عقل و احساس است و هر فرد به اصطلاح با سوادی آن را رد میکند اما حضرت ابراهیم ع به فرمان خداوند فرزندش را به قربانگاه بُرد. برای همین در قرآن از حضرت ابراهیم ع به عنوان مسلمان یاد شده است. مسلمان یعنی تسلیم بدون قید و شرط به خدا و اعتماد محض به کسی که تمام عقل و احساس انسان را خلق نموده.

 

🌕 فرد مسلمان هرچه خدا بگوید را اطاعت میکند اگر یهودیست مسیحی میشود اگر مسیحیست مسلمان میشود و اگر مسلمان است به فرمان پیامبر خدا اطاعت محض از امام علی ع و تمام 12 امام را پیشه میگیرد زیرا آنها تنها کسانی هستند که دارای عصمت هستند و مستقیم به خدا متصلند، ادراک و فهم و نظر شخصی متفاوت ندارند هرچه بگویند همان کلام خداست پس اطاعت از ایشان واجب است و تنها تعصب مجازی که میتوان روی یک انسان داشت فقط امام معصوم است و بس، فقط اطاعت ایشان واجب است فقط او امام است. انسانهای دیگر نمیتوانند امامی را تولید کنند و اطاعتش را همچون معصوم بدانند

 

🌕 حتی حضرت موسی ع توان تحمل آنچه که از حضرت خضر ع را دید را نداشت. کشتی را سوراخ، دیواری را در خرابه ای تعمیر، و کودکی را به قتل رساند

 

🌕 امام مهدی عج هم هرچه فرمودند حق است و اطاعتش واجب حتی اگر بر خلاف عقل و احساس باشد. و قطعا بعد از ظهور ازین تناقض های عقل و احساس زیاد مشاهده خواهد شد زیرا در طول تاریخ تمام ادیان دچار تحریف و سوء استفاده شده اند و افرادی که همچون گاو بدون فکر فقط تبعیت نموده اند و در نظر مردم فردی متدین تلقی میشوند در مقابل امام مهدی عج خواهند ایستاد. آنجاست که فقط کسانی نجات میابند که بدانند امام یعنی چه، معصوم یعنی چه، مستقیما متصل بودن به خدا یعنی چه، اطاعت محض از امام زمان حتی اگر بر خلاف عقل و دانسته ها و احساس باشد یعنی چه..

 

🌕 پاک زندگی کنید و نماز را اول وقت و با فکر و عشق بخوانید. و امام شناسی خود را بالا برید که غربالها در راه است که حتی 313 یار امام مهدی عج هم در مراحلی پیروز نخواهند شد، خیلی ها تا مراحل آخر پابه پای حضرت مهدی عج نخواهند بود. منظور دشمن شدن نیست بلکه نمیتوانند اطاعت محض داشته باشند مانند قضیه همان حضرت موسی (ع) و حضرت خضر (ع)

 

منبع: کانال تلگرام امام مهدى