.::التماس دعا::.

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

سورهء انعام آیه ١٧

وَإِن یَمْسَسْکَ اللَّهُ بِضُرٍّ فَلَا کَاشِفَ لَهُ إِلَّا هُوَ وَإِن یَمْسَسْکَ بِخَیْرٍ فَهُوَ عَلَىٰ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ

اگر خداوند زیانی به تو برساند، هیچ کس جز او نمی‌تواند آن را برطرف سازد! و اگر خیری به تو رساند، او بر همه چیز تواناست؛ (و از قدرت او، هرگونه نیکی ساخته است.)


واقعاً این آیرو من همیشه میگم و دلمو آروم میکنه... هیچی اتفاق نمیافته مگر با اراده خدا! خدا قانون و مقرراتی واسه این دنیا وضع کرده که اصلاً قابل مشاهده نیست و مثل بارون همه رو در بر گرفته. فقط کافیه به پیمانهامون با خدا وفا کنیم تا خدا هم به پیماناش وفا کنه.
۲۴ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۵۰ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
پوریا قلعه

سوره انعام آیه ١٢

قُل لِّمَن مَّا فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ قُل لِّلَّهِ کَتَبَ عَلَىٰ نَفْسِهِ الرَّحْمَةَ لَیَجْمَعَنَّکُمْ إِلَىٰ یَوْمِ الْقِیَامَةِ لَا رَیْبَ فِیهِ الَّذِینَ خَسِرُوا أَنفُسَهُمْ فَهُمْ لَا یُؤْمِنُونَ


بگو: «آنچه در آسمانها و زمین است، از آن کیست؟» بگو: «از آن خداست؛ رحمت (و بخشش) را بر خود، حتم کرده؛ (و به همین دلیل،) بطور قطع همه شما را در روز قیامت، که در آن شکّ و تردیدی نیست، گرد خواهد آورد. (آری،) فقط کسانی که سرمایه‌های وجود خویش را از دست داده و گرفتار خسران شدند، ایمان نمی‌آورند.



بنظرتون توی این آیه سرمایه وجودی چی میتونه باشه؟!

با دیدگاه الانم (ممکنه چند ماه دیگه تغییر کنه البته امیدوارم تغییر خوب و خدا پسند داشته باشم چون همیشه انسان دستخوش تغییرات خوب بد هستش!)
منظور از سرمایه همون روح پاکیه که هر انسانی از بتن تولد بهش داده میشه.

نظر شما چیه؟
۲۴ شهریور ۹۷ ، ۰۹:۲۳ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
پوریا قلعه